Retningslinjer for frakt
BYTTE, RETUR OG REKLAMASJON
Hos www.kostudiol.no, har du 30 dagers bytterett, og 14 dagers åpent kjøp.
Fristene gjelder fra datoen du mottok din pakke, til dagen du leverer inn returen til Posten.
Returnerer du varene innen 14 dager fra du mottok pakken vil du få igjen pengene. Hvis du returnerer varene mellom 14 og 30 dager fra du mottok pakken vil du få en tilgodelapp som kan brukes i vår nettbutikk med 12 måneders gyldighet.
Varer mottatt med eventuelle mangel eller skader må meldes i fra om innenfor to uker fra varen er mottatt.
Returvilkår:
Vi tar kun imot produkter som er i ny tilstand, det vil si at produktet må fremstå som nytt. Lukt, flekker, slitasje og andre mangler som gjør at produktet ikke lenger er å anse som nytt, vil medføre at vi ikke kan godkjenne returen.
Alle originale merkelapper må være intakte og være festet slik du mottok produktet.
Produkter sendt i original eske må returneres med esken. Det skal ikke skrives eller teipes direkte på esken. Alle produkter (og esker) skal pakkes forsvarlig inn i egnet emballasje, slik at plagg og eske er beskyttet under transporten tilbake til oss.
Undertøy, strømpebukser, badetøy og øredobber kan kun returneres om forseglingen ikke har vært brutt.
Har du sendt et produkt i retur som vi dessverre ikke kan godkjenne, vil produktet bli returnert til deg. Vi godkjenner kun returer som returneres i tråd med våre returvilkår.
Returkostnad:
Returnerer du et produkt til oss, må du betalte frakt selv.
Purre- og forsinkelsesgebyr utstedt av Klarna grunnet manglende innbetaling må dekkes av kunde. STUDIO L SANDEJFORD AS står ikke ansvarlig for åpne fakturaer, og vi anbefaler deg å pause din faktura om et produkt skal returneres.
Hvordan bytte, returnere og reklamere:
Alle returer og reklamasjoner må sendes på kundeservice@kostudiol.no. Vi svarer normalt innen 2-5 virkedager.
Når returen er mottatt av oss, vil du få en bekreftelse, deretter få ny vare eller pengene tilbake.
Behandlingstid retur:
Beregn 14 normale virkedager på å behandle din retur, fra dagen du leverte inn forsendelsen. Vi behandler alle returer fortløpende, men en liten behandlingstid må påregnes. Transporten fra deg til oss kan variere, og om du ønsker å vite om din forsendelse er kvittert utlevert hos oss, kan du søke opp dette på bring.no med sporingsnummeret fra etiketten.
Du får kun en refusjonskvittering fra oss når din retur er ferdig prosessert. Om du ikke har fått din refusjonskvittering innen 14 normale virkedager må du gjerne kontakte oss for en oppdatert status.
Ønsker du å kontakte oss?
For effektiv behandling: kundeservice@kostudiol.no
Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager.
Merk: I perioder opplever vi ekstra stor pågang som kan føre til en svartid på opp til 7 virkedager.